Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Θα σου πω μια ιστορία

Το κορίτσι μας μεγάλωσε κι άρχισε το ταξίδι! Μιχαέλα, καλοτάξιδη!...

Στίχοι: Μιχαέλα Κυργιαφίνη
Mουσική: Μιχαέλα Κυργιαφίνη
Eρμηνεία: Μιχαέλα Κυργιαφίνη, Διονύσης Τσακνής

Θα σου πω μια ιστορία, που κανείς δε σου χει πει
Θα σου γνέσω στο αδράχτι, ένα τέλος και μια αρχή
Δε θα έχει μέσα δράκους, ούτε βασιλείς σοφούς
Και θα λέει μόνο για σένα, που πετάς στους ουρανούς

Θα σου πω ένα παραμύθι για νεράιδες και στοιχειά
Που βρεθήκανε στο δρόμο, για να μείνουν αγκαλιά
Έλα φίλα με στο στόμα κι από βάτραχος θα δεις
Πως φωτίζονται τ' αστέρια και μου αλλάζουνε μορφή

Θα σου πω ένα τραγούδι που όμοιο του δε θα βρεις
Δε μιλάει για αγάπη μα για όσα είμαστε εμείς
Είμαι τζίνι σε λυχνάρι και έλα τρίψτο για να βγω
Είμαι άποδη γοργόνα, μα για σένα περπατώ

Έλα πάρε με απ το χέρι μες στο κάστρο σου να μπω
Μας ξεγέλασε ο μάγος και μας χώρισε στα δυο
Μα θα ρθω να σε ξυπνήσω απ τον ύπνο το βαθύ
Και θα φάω εγώ το μήλο να σου σώσω τη ζωή

Μες την τόση μου ασχήμια δες μπορώ να αγαπηθώ
Σαν εσένα θα μαι κύκνος, στο πλευρό σου να πετώ

Δισκογραφία:
Μιχαέλα Κυργιαφίνη  - Ετών 21 (2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου