Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Γράμμα στο Θεό

Σ' όποιον Θεό πιστεύεις...


Στίχοι: Μαριεύη Μήτρου
Μουσική: Χρήστος Νινιός
Ερμηνεία: Χρήστος Νινιός


Στέλνω ένα γράμμα στο Θεό, σ' όποιον Θεό πιστεύεις
να με προσέχεις του ζητώ και να με προστατεύεις
να χάνεσαι στα μέσα μου, να μου κρατάς το χέρι
σ' όποια ανηφόρα ή χαρά τούτη η ζωή μου φέρει


Στέλνω ένα γράμμα στο Θεό, σ' όποιον Θεό πιστεύεις
να μ' αγαπήσεις του ζητώ, να με κατανοήσεις
όλα όσα έχω στην καρδιά να τα καλωσορίσεις
όλα όσα κρύβω μέσα μου γλυκά να τα φιλήσεις

Στέλνω ένα γράμμα στο Θεό, σ' όποιον Θεό πιστεύω
να μου χαρίσει δυο ζωές, εσένα να λατρεύω
να περπατήσω μέσα σου, να γίνω η πνοή σου
το δάκρυ σου, το γέλιο σου, καθρέφτης της ψυχής σου
η αντανάκλασή σου...

Στέλνω ένα γράμμα στο Θεό, σ' όποιον Θεό μας βλέπει
να μας χαρίσει μια στεριά κι ένα ουρανό μ' αστέρια
κι ένα λιμάνι, δυο σχοινιά
να δένω εγώ με σένα...


Ακυκλοφόρητο τραγούδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου