Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Τα ρέστα... στα χαρίζω



Ό,τι γυρεύω στη ζωή το έχω προσπεράσει...

 Αποτέλεσμα εικόνας για τα λαθη μου

Με τα χέρια μου δεμένα και τα μάτια μου κλειστά
μεσ΄ στις σκέψεις σεργιανώ . . .
. . . . . . . . κι αν τα φώτα είναι σβηστά
τα ζω αυτά τα λάθη μου καθένα χωριστά.

Η σκιά του παραδείσου
είν΄ στο κάθισμα το πίσω,
άντε τώρα κι άντε γδύσου
κι έρχομαι να σε φροντίσω.

Ποτάμι μέσα μου κυλούν απ΄ της καρδιάς τα βάθη
όλα αυτά που έγιναν . . .
. . . . . . . . και μ΄ έχουν κακομάθει,
αυτά που πλέον με πονούν όπως πονά τ΄ αγκάθι.

Κι εγώ αγρίμι και πουλί
τώρα πούχω γεράσει
ό,τι γυρεύω στη ζωή
το έχω προσπεράσει.

Πλέον αυτά τα πάθη μου κάθομαι και αθροίζω,
και πήρα την απόφαση . . .
. . . . . . . . φεύγω και δεν γυρίζω,
τα πλήρωσα τα λάθη μου, τα ρέστα ... στα χαρίζω!


Κώστας Πλασταράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου