Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Λατρευτό μου ρόδο

Μα στίχους γράφω όμορφους γι’ αυτό θα σε κερδίσω...
Αποτέλεσμα εικόνας για Αγαπη τριανταφυλλο


Είμαι με σε γοητευμένος
Σφόδρα όπως λεν ερωτευμένος
Μου΄δειξες τη χάρη σου
Θέλω την αγάπη σου
Αχ μικρή μου περιστέρα
Για σε όλα τα πάθη μου τώρα τα κάνω πέρα

Άμα δε σε δω έστω και μια στιγμή αγωνιώ
Νομίζω ότι χάνω το μυαλό
Σε σκέφτομαι να ράβεις με τα μικρά σου δαχτυλάκια
Κι εγώ να σου στέλνω μικρή μου χίλια και δυό φιλάκια
Ζωγράφος ήθελα να ήμουν να σε απαθανατίσω
Μα στίχους γράφω όμορφους γι’αυτό θα σε κερδίσω

Λαμπερό χρυσό μου αστέρι
Το θεό παρακαλώ κοντά μου να σε φέρει
Έλα και μην αργείς γλυκιά μου οπτασία
Το ξέρεις πως εγώ για σένα γίνομαι θυσία
Και να μου στέλνεις μήνυμα να σε περιμένω στην πλατεία
Και γω πετώ στα ουράνια από την ευτυχία

Και από τότε περπατάμε τη ζωή μας χέρι χέρι
Έχουμε το δικό μας αστέρι
Μια μεγάλη αγκαλιά ένα φιλί και ένα χάδι
Κι η κάθε μέρα μας  με όνειρο μοιάζει
Κι εγώ κάθομαι με τις ώρες να σε καμαρώνω
Όμορφο λατρευτό μου ρόδο.

Αχ λατρευτό μου ρόδο, αχ λατρευτό μου ρόδο.




ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΝΑΡΔΟΣ
Από την Ποιητική Συλλογή 'Όνειρα Ερωτικά'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου